Rabu, 9 September 2015

BISKUT BANGKIT CHEESE


Teks: Norhayati Mohd Nooh

Foto: Carian google

Hai.. pejam celik pejam celik dah masuk minggu kedua kita di bulan September ni kan? Bila dah masuk bulan nie, kita akan mula terfikirkan persiapan untuk raya haji yang akan menjelang 2 minggu lagi dari sekarang? Musim cuti persekolahan penggal kedua juga akan akan tiba? Ada yang sudah merancang untuk balik ke kampung bercuti …  Malah dah ada yang dah dalam proses menyiapkan biskut raya. Tapi tak kurang juga yang cuma tempah dan beli sahaja biskut raya kan? Awak dah jumpa biskut raya sedap ke? Kalau belum, saya nak rekemen biskut-biskut raya saya.... memang tersangatttlahhh terbaikkk, sedap sampai tak boleh nak cerita!

Memperkenalkan, biskut yang sangat sedap, cair di mulut iaitu Biskut Bangkit Cheese!!



 Biskut ni adalah merupakan biskut homemade yang dibakar dengan penuh kasih dan sayang,Mungkin anda masih lagi teringat entri  saya yang sebelumnya..

Walaupun cuma raya haji sahaja, tapi perasaan tetap sama macam raya gittew..

Tapi macam biasa, kebanyakkan pelanggan saya order bukan sebab nak makan masa raya sahaja..tapi makan bila-bila masa..terutamanya untuk majlis-majlis tertentu..

Diharapkan anda sudi untuk mencuba & membeli..

DELIVERY AREA-seremban-bangi-kajang-putrajaya- -KL -shah alam-(kalau ada permintaan)
HARGA BORONG: sila call/sms/pm 012-7482126
Kepada yang berminat boleh berhubung terus kepada saya. 
InsyaAllah..saya sedia membantu



Tiada ulasan:

Catat Ulasan