Selasa, 3 November 2015

THANKFUL FOR NOVEMBER




Tahun ini terasa bagai setiap bulan berjalan sangat cepat. Tak terasa sekarang sudah berganti bulan, dari Oktober menuju November. Oktober telah berlalu. Dan biarlah yang lalu berlalu, sekarang kita sambut awal bulan Nobember ini dengan harapan baru. Dalam pergantian bulan ini, tentunya banyak hal yang ingin dicapai, banyak harapan yang ingin  dilakukan, dan banyak doa yang ingin diucapkan kepadaNya, tentunya untuk kebaikan menyambut datangnya bulan November.

Bagi saya bulan November adalah antara bulan kasih sayang kami. Semua insan tersayang saya akan menyambut bulan kelahirannya pada bulan November. Kami adik beradik mesti teringat kenangan yang lalu menyambut sambutan hari lahir  bersama mak dan abah secara serentak pada bulan November. Kini sudah 4 tahun arwah abah meninggalkan kami semua. InsyaAllah kami adik beradik akan sentiasa mendokan arwah abah mendapat rahmat disana.

Setiap perancangan Allah ada hikmahnya, ia gantikan dengan suami dan bapa mentua yang penyayang, Suami saya berkongsi tarih lahir yang sama dengan ayahnya pada 21.November ini. Alhamdullilah kami bahagia..Semoga bulan ini, saya dapat meluangkan masa bersama mereka yang saya sayangi dunia dan akhirat.

Semoga kita semua dipermudahkan segala urusan dengan izinNya.


Tiada ulasan:

Catat Ulasan